Facebook protestosu fiyat savaşını kazandı PDF Yazdır e-Posta

cottage_cheeseSüpermarketler zinciri, binlerce tehdit boykotunun ardından süt ürünleri fiyatlarını düşüreceğini açıkladı.

 Süt ürünlerindeki fiyat artışı üzerine Facebook'tan açılan savaş çarşamba günü İsrail'de başarıyla  sonuçlandı. İki süpermarket zinciri, gelen taleplere boyun eğerek fiyatları düşürdüğünü açıkladı.

  20.000 facebook kullanıcısı, süzme peynir fiyatlarındaki boykota katılarak, Rami Levi'nin sahibi olduğu "Hashikma" isimli süpermarket zincirinin fiyatları düşürmesine neden oldu.

Shufersal süpermarket zinciri de, müşterilerine, Tnuva ve Tara marka ürünleri almaları halinde, 1 alana 1 bedava kampanyası uygulayarak bu harekete katıldı.

Facebook protestosu, İsrailli süt ürünleri üreticilerinin fiyatlarda belirgin bir artış yapmaları üzerine başladı. Tnuva, ürünlerine %7, Strauss firması %2,5-15 arasında fiyat artışı uyguladı.Ünilever tüm fiyatlarını %12 arttırdı.

 Haberin Kaynağı -  16/6/2011

 
< Önceki   Sonraki >

Invest in Israel

Anket

Hangi sektörlerde İsrail ile işbirliği yapmak istersiniz?
 

TCMB Günlük Kurlar

Döviz Ef.Alış Ef.Satış
USD 3.7941 3.8093
EUR 4.6353 4.6538

BLOG

Blog

Haber Bülteni

Haber Bültenimize Üye olmak ister misiniz?

Adınız:
Soyadınız:
Ünvanınız:
Epostanız:
Firma:

Bizden Haberiniz Olsun

Ticaret Ataşeliğindeki en son içerikten hemen haberdar olmak için lütfen üye olun... [RSS Nedir?]

Israel Newtech

Israel Newtech